środa, 31 maja 2017

Jak spędzacie Dzień Dziecka

Poniżej Wasze propozycje spędzenia tego dnia przysłane i nagrodzone w ramach naszego Konkursu.

1. Mamo,  z okazji dnia dziecka chciałbym pojechać tramwajem.  Na lody- powiedział do mnie mój syn. Zdziwiłam się.  Żadnych prezentów za 10 wypłat i jedną sprzedaną nerkę,  żadnego jęczenia o kino i możliwość nieumycia zębów.  Tylko te lody i tramwaj.  Widzisz synu-mówię.  Jest jeden problem.  Duży problem.  W naszym mieście nie ma tramwajów.  No to autobusem- zgodził się ciężko wzdychając 
No dobra,  ale czemu akurat na tym aż tak ci zależy? Bo jak będziesz ze mną jechała tym autobusem, to będziesz zajęta patrzeniem na mnie a nie na drogę.  Jak pójdziemy na lody też będziesz tylko dla mnie - odpowiedział mój syn.  Chcę żebyś ten dzień spędziła ze mną.  Nie chcę prezentów,  chcę żebyśmy byli razem. 
Mój syn po raz kolejny udowodnił mi, że dzieci często są mądrzejsze od swoich rodziców i lepiej od nich wiedzą co jest w życiu ważne.

2. 

3. Zaczniemy już od samego rana poprzez wspólne przygotowanie śniadania. Potem poczekamy na naszego zaprzyjaźnionego listonosza, który zrobi córeczce niespodziankę wręczając jej kartkę z życzeniami od Nas rodziców. To Nasz wspólny pomysł z mężem. Myślę że sprawi jej ta niespodzianka wiele radości :) Na pewno będzie mile zaskoczona :)  Potem gdy tylko pogoda dopisze zrobimy kolorowe kanapki, jak czas pozwoli upieczemy wspólnie z córeczką, która bardzo lubi mi pomagać nasze ulubione czekoladowe mufinki:) Spakujemy Nasze smakołyki i koc do koszyka piknikowego, zabierzemy rowery, córeczkę na fotelik i wybierzemy się na rodziną wycieczkę rowerową do lasu żeby zrobić sobie mały piknik na świeżym powietrzu :) Po drodze na pewno odwiedzimy także ulubione place zabaw córeczki, która je uwielbia :) Najbardziej huśtawki, zjeżdżalnie i karuzele. Po południu wspólnie z rodziną wybierzemy się do Teatru na wspaniałe przedstawienie wystawione przez Teatr Adam Mickiewicza "Roszpunka". To przepiękna baśń która na pewno spodoba się córce. W planach będziemy mieli jeszcze wyjście na kryty basen bo córka uwielbia wodę i zabawy w niej. Myślę że będzie zadowolona że cały ten dzień spędzi z rodzicami, że będzie w nim mnóstwo atrakcji i zabaw. Dodatkowo ze względu na to że Dzień Dziecka w tym roku wypada w czwartek w weekend będziemy mieli w planach z mężem zabrać córeczkę do Zoo i wesołego miasteczka w Chorzowie bo jeszcze nie była ;) Będzie to Nasze przedłużenie Dnia Dziecka i możliwość do spędzenia następnego dnia wspólnie razem. Nie ma nic piękniejszego jak radość własnego dziecka :) 

Życzymy Wam miłego spędzania czasu z dziećmi, bo czasem warto odnaleźć w sobie tą dziecięcą radość, optymizm i ciekawość życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz